Jak jsme na tom?

Předchozí články (zde a zde) nám pomohly ujasnit si naše cíle a představy. Zpracovali jsme si strukturovanou zadávací dokumentaci a udělali předvýběr potenciálních dodavatelů.  

Osobní prezentace dodavatelů.

Samozřejmost? Ne vždy tomu tak je. Na osobní prezentaci dodavatelů trvejte a připravte si na ni dostatečný časový prostor. Dobře si rozmyslete i složení týmu. Osobně by se měli zúčastnit všichni, kteří budou rozhodovat o té nejvhodnější nabídce.

Připravte se.

Osobně doporučuji mít před prezentacemi jednotlivé nabídky od dodavatelů předem k dispozici, tak abyste si k nim mohli připravit otázky. Na co se během prezentací ptát? Tady je malý návod s doporučeními.

  1. Obsah - trvejte, aby jeho koncept vznikal před samotnou analýzou. Chtějte vidět předchozí práce copywritera a ptejte se na postup přípravy.
  2. Analýza - v jakém rozsahu bude zpracována? Do jaké hloubky půjdou jednotlivé návrhy podstránek. Je vlastně nutná pro projekt vašeho charakteru? V jakém rozsahu se zpracovává marketingová analýza (konkurence, klíčových slov, stávajícího stavu)
  3. Grafický návrh - kolik vznikne variant konceptů? Jaké všechny detaily se budou zpracovávat (tabulky, grafy, ikony, typografie) ? Kolik korektur návrhů je v ceně?
  4. Responsivní design - pro jaká zařízení bude navržen? Jak je uvažováno o jeho aktualizaci s ohledem na nová zařízení?
  5. Redakční systém - doporučujete vlastní řešení nebo open-source? Jaké nabízíte licenční podmínky? A je součástí ceny i školení systému?
  6. Finalizace webu a testování - jaké jsou podmínky implementace obsahu a jeho uzpůsobení? Jak bude probíhat testování a jaké z něho budou výstupy?
  7. Před spuštěním webu - jaké kroky budou probíhat před spuštěním webových stránek? Bude se řešit interní prolinkování a přesměrování URL adres?
  8. Následná podpora - jakou nabízíte následnou marketingovou podporu a technický provoz?
  9. Tým - kolikačlenný tým se bude na vývoji projektu podílet? Jaké má zkušenosti a na jakých předchozích projektech se podílel?

Rozhodující výběr?

Ten je pouze na vás! Ale já věřím, že vám dnešní článek pomůže najít toho správného a seriózního partnera, který bude zárukou skvěle odvedené práce.

Marek

Po krátké letní pauze, během které pro vás budeme náš blog zlepšovat, se můžete těšit na další pokračování miniseriálu o redesignu webu. Budoucí díly se budou věnovat již samotné realizaci, kontrole a spuštění nového webu.

Přejít na diskuzi