Zajištěná Investice
Na podzim letošního roku se mi ozval můj dlouholetý kamarád Tomáš. Byl ve fázi příprav nové investiční společnosti, která se zaměřuje na nákup atraktivních nemovitostí. Požádal nás o přípravu vstupu této firmy do digitálního prostředí.
Proč a jak?
První dvě otázky, které jsem si s Tomášem a jeho kolegy musel vyjasnit, proč to celé dělají a jak funguje jejich obchodní model.
Nepodceňujte přípravu a opravdu svoje podnikání detailně vysvětlete, pomůžete tím nejen vaším designerům, ale i sobě.
Tvář firmy
Po relativně rychlém úvodu, ve kterém jsme si řekli, jaká máme očekávání a co firma nabízí, jsme se pustili do tvorby logomanuálu. Přizvali jsme k tomu druhého Tomáše, designera z Webcooku. Našli jsme společnou řeč nad ideálním příběhem značky i barvách, které sedí k naší cílové skupině a charakteru podnikání.
Vznikly první návrhy.
Po několika kolech úprav a mírné změně názvu produktu jsme přišli s finálním návrhem.
Jazyk firmy
Než jsme se pustili do tvorby samotného webu potřebovali jsme připravit obsahovou strategii. Tým se nám rozrostl o Romana. Skvělého obsahového stratéga, který připravil úvodní obsah pro nový web a pomohl nám s vybudováním struktury.
Web
Měli jsme skvělý základ, takže samotný návrh byl relativně snadný. Věděli jsme, že musíme odpovědět návštěvníkům na tyto otázky:
- Co je to Zajištěná Investice?
- Je důvěryhodná?
- Jak vysoké zhodnocení mi přinese?
- Kolik mě bude stát?
Úvodní stránku jsme plně věnovali prvnímu bodu - co je to Zajištěná Investice. Na přehledném diagramu jsme znázornili čtyři kroky procesu služby, včetně jednotlivých zainteresovaných subjetků.
Věděli jsme, že to nemusí stačit, a proto jsme do podstránky přidali sekci v podobě nejčastějších otázek a odpovědí.
Důvěryhodnost. U investic v řádu statisíců i miliónů zásadní vlastnost. Proto jsme zapracovali samostatnou sekci hlavních osob, kteří za Zajištěnou Investicí stojí a dávají ji strategický i exekuční směr. S ohledem na budoucí rozvoj víme, že tato sekce bude vyžadovat naší další pozornost.
On-line kalkulačka. Atraktivní řešení dalšího problému týkajícího se míry zhodnocení. Návštěvníkům nabízíme rychlý orientační pohled na to, jak se bude jejich investice zhodnocovat v čase. V detailním zobrazením naleznou všechny ukazatele, které svým způsobem investici ovlivňují.
Řešení, které pomáhá
Připravit pouze hezkou “tvář” bez dalšího využití nám přišlo málo. A proto jsme se domluvili, že půjdeme dál. Na webové stránky jsme implementovali redakční systém a připravili automatické generování formulářů a smluv.
K velké radosti klienta toto řešení přináší značné ušetření administrativních nákladů. Uživatel si může přímo přes webové stránky požádat o detailnější informace, které mu dorazí ve formě smlouvy. Tu si může pohodlně prostudovat a následně podepsat s obchodníkem.
E-maling
Davidova specialita, která našla své uplatnění i v tomto případně. Právě v těchto dnech jsme spustili e-malingovou kampaň zaměřenou na klienty dceřiné společnosti. Kampaň je rozdělena do tří fází a o jejich výsledcích bychom vás rádi informovali v prvním čtvrtletí příštího roku. Tak nám držte palce, abychom měli dobré výsledky.
Náročnost
Na celém vývoji se dohromady podílelo 6 lidí, kteří designováním, tvorbou obsahu a programováním strávili téměř 200 hodin čistého času.
Výsledky
Tím hlavním ukazatelem úspěchu našeho řešení jsou především investice. A my víme, že i díky přínosu webových stránek se společnosti podařilo v listopadu získat 14 klientů v celkové hodnotě investic přesahujících 6 milliónu korun.
A pokud byste se chtěli i vy zapojit do rozvoje tohoto produktu, podívejte se na tuto stránku, kde nám s tím můžete pomoci.
Máte také nějaké zajímavé případové studie svých projektů, o které se chcete podělit? Napište nám, ty dobré zde rádi zveřejníme.
Přejít na diskuzi