Od Marketing Festivalu uplynulo již 14 dní. Jak už bývá zvykem, vznikly desítky blogspotů, které akci pojaly z různých úhlů pohledů. I my jsme se o něm již zmínili v minulém článku. David vám odkryl průběh workshopu o Mailchimpu, četli jste? Dnes pro vás mám několik tipů a doporučení, které jsem si z festivalu odvezl já.

Kupte si videa

Za pouhých 1.000 Kč si můžete zakoupit celou sadu videí se záznamem veškerých přednášek z letošního, nebo i loňského roku. Vše v HD kvalitě i s titulky. Investice, která se vám násobně vrátí. Žádný blog vám nedá tolik, jako když se na jeden víkend zavřete a pustíte si všechna vystoupení. Kupujte zde

Prezentace

Hledáte nějaké zdroje, nebo sami připravujete do svých oddělení prezentace a potřebujete tvrdá data. Podívejte se na všechny prezentace od vystupujících. K dispozici jsou zde.

Zážitek

Slovy se těžko popisuje. No uznejte sami.

Přijde vám to málo? Podívejte se na #mktfest na Twitteru. Neúnavné tweetování desítek nadšených marketéru dalo vzniknout velice hodnotnému zdroji informací.

Avinash Kunashik

Jedna z hvězd letošního ročníku. Fascinující příprava na prezentaci, objektivní zhodnocení stavu českého internetu a náměty na jeho zlepšení. To vše postaveno na designovém frameworku SEE-THINK-DO-CARE, kterému se budeme věnovat samostatně v některém z budoucích článku. V anglické podobě a přímo od autora si o této metodě můžete přečíst zde.

Jan Řezáč

Česká konzultační hvězda, která změní chaos webů v pevný řád. Vše, co řekl shrnul v nejen skvělém obsahu, ale i formě na adrese janrezac.com/grafika. Vy, jakožto pocitiví čtenáři našeho blogu, již jistě víte, co je opravdu podstatné u tvorby webu. Ale co když to neví vaši nadřízení. Ukažte mu prosím výše uvedený odkaz. Ušetříte si tím spoustu času a nervů. :)

Hlubší vzdělávání

Co se naučit základy PHP nebo JavaScriptu? Vyzkoušejte www.codecademy.com.

Na závěr několik tipů

  • Adaptujte své kampaně na základě předpovědi počasí. Pomůže vám k tomu nástroj www.wunderground.com
  • Prodáváte lístky na akci? Vyzkoušejte www.ticketleap.com.
  • Kampaně, které generují i 45.000 bannerů? To ručně nezvládnete, ale nástroj www.adbooster.co.uk vám pomůže.
  • Vytvářejte unikátní a pro uživatele užitečné funkce vašeho e-shopu. Stejně jako www.baushop.cz, který za 150 hodin vývoje dokázal připravit unikátní systém napomáhající uživateli vybrat správný druh dopravy za výhodnou cenu.

A nakonec, vyzkoušejte aplikaci mf.getfound.cz, za kterou stojí vynikající Filip Podstavec, který si podmanil brněnské publikum a jako jediný sklidil standing ovation.

Tak Brno, zase za rok.

 

Přejít na diskuzi