Internet není jenom médium, na kterém je možné realizovat skvělé kampaně a získat nové zákazníky. Je to i místo, kde můžeme ztratit  nejen spoustu času, ale i peněz. A cesta k tomu, abyste naletěli různým internetovým šmejdům, kteří prodávají pozemky na Měsíci nebo alpský vzduch v lahvi není zase tak vzdálená, jak se může na první pohled zdát.

Jakému kvartetu šmejdů se na internetu vyhnout? Na to se podíváme v dnešním článku.  

První pozice.

 “Díky naši skvělé seo optimalizaci vám zaručíme první pozice ve vyhledávání na vámi vybraná klíčová slova”. Děkujeme, ale nechceme! Uvedu dva hlavní důvody. 1) Pozici nelze garantovat - personalizace vyhledávání společně s moderními algoritmy jsou neúprosné. 2) Pozice není náš cíl, ale prostředek - my chceme na svých webových stránkách návštěvníky z cílové skupiny , kteří provedou konverzi, nikoliv zbloudilé ovce.

Optimalizace na 100%.

Častým měřítkem úspěchu práce šmejdů bývá i “validace” vašich webových stránkách v systémech jako je např. seoservis.cz. Tyto systémy zhodnotí dostupné informace o webu a udělí jim určité procento úspěšnosti. Na základě těchto irelevantních dat vás poté šmejdi přesvědčují o tom, že jejich služby potřebujete, jinak zůstanete v propadlišti internetových dějin.

Jak krásný je to nesmysl prokázaly webové stránky blížící se konference SEO Restart, které dosáhly hodnocení na úrovni 150%.

Balíček zpětných odkazů.

Čím více odkazů tím lépe. Ne! Chcete-li svůj web pohřbít doporučuji si zakoupit limitované nabídky na zpětné odkazy. Ve stovkách. Nabízí je např. seo-obchod.cz nebo reklama-shop.cz. Na vaši chybu čeká Penguin. Zvířátko od Googlu, které má za úkol penalizovat takto propagované webové stránky (více si o něm můžete přečíst zde).

Deset tisíc fanoušků na váš facebook.

Máte málo fanoušků na své firemní stránce? Nezoufejte, můžete si je velice levně zakoupit. Průkopníkem v této službě je portál Stovkomat.cz, který sdružuje hned několik obdobných nabídek. Hlavní problém? Takový fanoušek vám nic nepřinese a jako bonus vám sníží přirozenou míru dosahu statusů. Výsledek? Více fanoušků, kteří se nic nedozví.

Co z toho plyne?

Žádné balíčkové služby a zaručené rady od šmejdů vám nepomohou. Stejně jako v každém podnikání, tak i na internetu platí, že pouze poctivá a dlouhodobá práce může nést sladké ovoce. Obracejte se proto pouze na ověřené a spolehlivé dodavatele, kteří vám dokáží pomoci. Ano, bude vás to stát více peněz, ale pokud si vyberete správně, tak se vám investované prostředky mnohonásobně vrátí.

 

Setkali jste se už s podobnými nebo jinými praktikami šmejdů? Napište mi, rád je do svého článku přidám.

 

Marek.

Přejít na diskuzi
Starší článek v řadě
Pojďme rozeslat (první) newsletter

minulém článku jsme si ukázali, jak nahrát kontakty. Dnes si projdeme to nejdůležitější – rozeslání newsletteru. Po jednotlivých krocích si ukážeme, co vše můžeme nastavit.