Školení e-mail marketingu a MailChimp
Po velmi dobré zkušenosti se školením Google Analytics jsem se rozhodl navštívit další školení od Medio Interactive, a to školení e-mail marketingu a úvodu do práce s MailChimpem. Školení bylo určeno především začátečníkům, a tak bylo mou hlavní motivací si ho vyzkoušet a případně dále doporučit čtenářům či klientům.
Pojďme si to mezi sebou vyříkat
Správná zpětná vazba může posunout vás i vaše kolegy. Jak na to?
Vzdělávání není nikdy dost
Už je to nějaký pátek, co jsem byl na svém posledním školení z Google Analytics a tak jsem se rozhodl nelenit a dopřát v letním počasí trochu osvěžení i svým znalostem. A můžu to jedině doporučit i vám. Z našich článků rozhodně pochytíte mnoho užitečných vědomostí, ale není na škodu si čas od času vyrazit na školení k profesionálům.
Inzerujme na Facebooku s grácií
Správci firemních stránek si již určitě vyzkoušeli propagovat vlastní příspěvek přímo pod konkrétním sdělením. Takto můžeme velmi jednoduše promovat příspěvky, ovšem pouze s minimální možností cokoliv změnit a ovlivnit. Dnes se tedy podíváme na to, jaké možnosti nám při tvorbě reklam Facebook nabízí.
Hloubkové rozhovory
Hloubkové rozhovory jsou sondou do potřeb vašich zákazníků. Naučte se je zrealizovat a správně využít získaná data.
Bull's eye framework
Najděte ty správné komunikační kanály pro váš produkt, či službu. Vyzkoušejte framework Bull's eye.
Uživatelské testování
Odhalte včas všechny nedostatky a chyby vašich webových stránek. Vyzkoušejte uživatelské testování.
Budujte kvalitní databázi kontaktů
Snažíte se bavit lidi na sociálních sítích a jste rádi za každého dalšího fanouška? Začněte je bavit svým e-mailingem. Má to smysl, což si ukážeme v dnešním článku.
Případová studie: Projekt Zajištěná Investice
Dnešní článek bude ryze praktický. Společně se podíváme na designování nové společnosti v digitálním prostředí.
Modrá nebo červená? Vyzkoušejte A/B testování
Dumáte nad nejlepším možným předmětem? Zvažujete, kdy je nejlepší čas na rozeslání? Pomozte si A/B testováním. A těšit se můžete také na nadstavbu v podobě A/B testování obsahu.
Ozvěny Marketing Festivalu
Pojďme se společně ohlédnout za letošním Marketing Festivalem. Čeká na vás spusta zdrojů a inspirace.
Marketing festival a Workshop o MailChimp Automation
Marketing festival byl úžasný. Jindra Fáborský a jeho tým odvedli skvělou práci a vysoko nasazenou laťku z první ročníku hravě přeskočil. Opět byly na programu dva dny plné přednášek. Oproti minulým ročníkům ale letos přibyly také případové studie a workshopy.
Value Proposition Canvas
Poznejte reálné potřeby vašich zákazníků a nabídněte jim ty služby a produkty, po kterých touží. Vyzkoušejte Value Proposition Canvas.
Personalizujte newslettery. Pomohou vám k tomu merge tagy.
Oslovit každého uživatele jménem je základ, ale jak dále můžeme e-maily personalizovat a upravovat? Ukážeme si, jak například jednoduše vložit video či jak dodat různý obsah různým skupinám uživatelů.
Jak si vytvořit jednoduchý web.
Potřebujete si otestovat zájem vašich zákazníků o nový produkt, či službu. Realizujete nový web, ale potřebujete před jeho spuštěním jednoduchou on-line vizitku.Jak na to?
Google tag Manager
Patříte mezi uživatele, kteří měří výkon svého webu přes Google Analytics? Pak jste se zajisté setkali s problémem úpravy měřícího kódu v případě, že chcete začít měřit nové proměnné jako např. událost, e-commerce atd. S Google Tag Managerem to pro vás již nebude překážkou.
Redesign webu. Realizace a spuštění.
Trnitou a obvykle dlouhou část výběru toho správného dodavatele máte úspěšně za sebou. Pusťte se do realizace nového webu!
Novinky v MailChimpu – uživatelsky přístupnější sekce „Automation“
Malý krok pro koncové uživatele, velký skok pro administrátory. Tak by se dala shrnout přestavba automatických kampaní.
Inspirace! Webové služby a nástroje pro snazší podnikání.
Využijte internet naplno! Rozšiřte si obzory o nové webové služby, které vám pomohou v podnikání a usnadní splnění denních povinností.
Redesign webu! Vybíráme dodavatele.
Ve třetím článku našeho miniseriálu o redesignu webu se podíváme na to, jak si vybrat toho správného dodavatele služeb.
Automaticky rozesílané kampaně v MailChimpu
Nechme MailChimp pracovat za nás. Připravme si kampaně, které se rozešlou samy na základě chování uživatele. Například po jeho přihlášení se k odběru newsletteru, nebo po kliknutí na odkaz v právě rozeslaném newsletteru.
Redesign webu! Zadávací dokumentace a dodavatelé.
V minulém článku jsme si otevřeli cestu k novému firemnímu webu. Dnes se podíváme na zadávací dokumentaci a oslovení vhodných dodavatelů.
První kroky po přihlášení k newsletteru
Získáním e-mailové adresy do databáze většinou veškerá práce s kontaktem končí. Poté už se uživatel může těšit na více či méně zajímavé pravidelné e-maily. Zkuste se odlišit a zaujmout ho již ze začátku.
Redesign webu! Začínáme.
Otevíráme sérii článků, které se budou věnovat redesignu webových stránek. Sérii článků plnou cenných rad, případových studií a tipů, jak redesign webu zvládnout bez zbytečné ztráty času.
Naučme se používat segmenty a filtry v Google Analytics
Pokračujeme v poznávání Google Analytics. Nyní se budeme věnovat segmentům a filtrům. Tak neztrácejme čas a jdeme na to.
Sedmička webových nástrojů (aktualizováno)
Jaké webové nástroje a služby můžete v dnešní době využívat a co vám přinesou? Připravil jsem pro vás několik tipů.
7 základních věcí, které využívat v Google Analytics
Jste začátečník a v Google Analytics (GA) se teprve rozkoukáváte? V několika následujících článcích se vás pokusím posunout trochu dále. Ale dnes to bude jen takové úvodní „oťukávání“.
Kvarteto šmejdů, kterým se chcete vyhnout.
Internet je plný obchodních nástrah a nevýhodných nabídek. Připravil jsem pro vás ty nejčastější z nich se kterými jsem se u klientů setkal.
Pojďme rozeslat (první) newsletter
V minulém článku jsme si ukázali, jak nahrát kontakty. Dnes si projdeme to nejdůležitější – rozeslání newsletteru. Po jednotlivých krocích si ukážeme, co vše můžeme nastavit.
Úvod do e-mail marketingu pomocí MailChimpu
Máte velkou databázi kontaktů, ale nic s nimi neděláte? Pravidelně si u vás nakupují zákazníci, ale máte pocit, že by mohli častěji? Nebo chcete s e-mail marketingem začít? V tomto prvním díle celé řady článků o email marketingu se vám pokusím dát pár základních tipů a rad.
Klasifikační analýza klíčových slov.
Střílet naslepo není ideální. Stejně tak pracovat bez kvalitní analýzy.
Seznamme se.
Pro koho? Proč? Jak často? Odpovíme na všechny vaše otázky.